Reklamcılığa Giriş (PRAD299)
Bu ders reklamcılık sistemine bir bakış sunuyor. Öğrenciler pazarlama karması içinde reklam yeri tanıtıldı, yukarıda-line reklam, reklam farklı türleri, medya kullanımı ile ilgili konuların geleneksel iş modeli ve hesap planlama temelleri. Elbette mevcut reklam kampanyaları analiz ve reklam etkinliğinin bir tartışma içerecektir. olarak Bugün reklam ciddi bir bağlama kendini bulmak. reklam veren yolu tehdit edebilir bir aşağı ekonomi ve yeni teknoloji ile, stratejik bir alternatif olarak reklam düşünmek için bir ihtiyaç vardır. Reklam sadece hayatta kalmak ve etkili olmaya odaklanmalıdır eğer dönem öğrencileri sırasında, büyüyecek bu yana etkili sonuçlar üreten reklam stratejileri hakkında bilgi edinmek için devam edecek. Böylece reklam vakıf ve çevre, reklam arka plan, planlama ve strateji, reklam ve medya, yaratıcı adverting ve bütünleşik pazarlama iletişimi elemanları için odaklanmak için gidiyoruz dönem boyunca.