İçeriğe git

Dijital Pazarlama Yüksek Lisans Programı (Tezsiz) ** (M.A, 1 - 1.5 Yıl)

Dersler hakkında detaylı bilgi almak için bölüm ve/veya fakülte ile iletişime geçebilirsiniz.

Ders Adı Kredi Ders Tut.
MRKT501 Pazarlama Yönetimi

Pazarlamanın temel ilkeleri dersinde görülmüş olan bilgilerin yönetim fonksiyonu ile birleştirilerek bir işletmede nasıl kullanılacağı aktarılmaktadır. Pazarlama stratejileri, planlama ve uygulama süreçleri işlenmektedir. Pazar araştırması ve pazara yönelik tahmin yapılmasına ilişkin kavramlar benimsetilmektedir.

3 3 -
MGMT580 İstatistik ve Veri Analizi

Bu derste, belirli bir problemi çözmek için gerekli olan bilgilerin toplanmasından sonra takip edilmesi gereken yöntemler anlatılmaktadır. Bu derste ayrıca pazarlama araştırması bulgularının analiz edilmesinde kullanılan en etkin yöntemlerden biri olan SPPS öğretilmektedir

3 3 2
MRKT506 İleri Düzey Pazarlama Araştırması 3 3 -
MGMT524 Stratejik Yönetim

Gelecekte başarılı olabilmek için, yöneticiler piyasalarda geleneksel ve gelişmekte olan rekabetçi avantajı kazanmak ve sürdürmek için gerekli kaynakları ve yetenekleri geliştirmelidirler. Kuruluşların rekabet avantajı geliştirme girişimleri esnasında seçtikleri yollar kendi stratejilerinin özünü oluşturmaktadır. Bu derste verilen okumalar, tartışmalar ve vaka analizleri aracılığıyla stratejik yönetim kavramları tanıtılmakta ve örgütün temel yönü ve hedefleri, çevresi (sosyal, siyasi, teknolojik, ekonomik ve küresel faktörler), endüstri ve piyasa yapısı ve örgütün zayıf ve güçlü yanlarını göz önünde bulundurulmaktadır

3 3 -
MRKT550 Dijital Pazarlama 3 3 -
MRKT551 Pazarlama Analitiği 3 3 -
MGMT588 İşletme Çalışmaları için Araştırma Yöntemleri

Bu dersin amacı, öğrencilere popüler bir istatistik yazılım paketi kullanarak verileri analiz etmek için temel istatistik bilgisine sahip olmalarını sağlamaktır. Veri analizleri yapmak, populasyon parametrelerini tahmin etmek, temel lineer modelleri belirlemek ve deneysel veriler üzerinde hipotez testleri yapmak için SPSS ile öğrenciler yeterli düzeyde bilgi sahibi olacaktır. Veri girişi, denetim, deneme, kodlama, kodlama, tanımlayıcı analizler, t-testi, ANOVA, regresyon, korelasyon, güvenilirlik analizi ve veri dönüşümü gibi birçok veri yönetimi ve analizi de ele alınacaktır. Bu dersin sonunda öğrenciler bir anket veya deneyde elde edilen verilerin analizini yapabilmeli ve analiz sonuçlarının bir sunumunu yapabilmelidir.

3 3 2
REQ1 Seçmeli Ders 3 3 -
REQ2 Seçmeli Ders 3 3 -
REQ3 Seçmeli Ders 3 3 -
DMRK599 Dönem Projesi - - -
Kayıt Büroları İletişim Numaraları ve İl Merkez Büroları İletişim Formu